Tuesday 5 August 2014

Palju vett on merre voolanud

Olen kudunud mitmed sallid, sokid ja mütsid.

Olen hakkanud õmblema, kuigi mul on kooli ajast õmblemisega kirglik vihkamissuhe (see muidugi ei ole takistanud mul valjult vandudes ja sõimeldes iga aasta mõnd püksipaari või seelikut õmblemast). Aga kuidas sa jätad õmblemata need kaunid ja armsad kleidikesed kui sul on kodus 1-2-aastane ilusate lokkidega tüdrukutirts? Kleite on valmis praegu 6. Ilmselt ma siinkohal ei lõpeta. Vihkamine ja armastus on ühe tunde kaks poolt...
Momendil üritan sotti saada kasutada oleva tikkimis-õmblusmasina kasutamisest. Overloki kasutamine hakkas ka meeldima. Kui vajalik aparatuur on olemas, siis võib täitsa õmmelda :)

Seoses aparaatidega... jäätisetegu on täies hoos. Olen teinud mitmed korrad lihtsat vanillikoorejäätist, aga ka igasuguseid selliseid, mida poest ei saa. Viimane oli toffee'ijäätis, keetsin kondentspiima paar tundi ja panin selle piimajäätise segu sisse, tuleks pool panna, liiga kange oli. Piparmündijäätis mõrušokolaaditükkidega oli väga hea, aga jällegi sai liiga palju piparmünti. Olen varem söönud piparmündiga maiustusi ja maitse oli täiesti erinev. Lõpuks sain aru. Poestafis ei ole piparmünt, vaid selle laadne toode, mul oli päris asi, ja seetõttu teistsuguse maitsega. Mulle meeldib tehtutest kõige rohkem ikkagi maasikajäätis. Poe omad on alati sellise keemiamaitsega, aga enda tehtud ja oma aia maasikatest on ülihea.

Kui masinatest veel rääkida, siis ostsin endale seoses tulevaste kiirete aegadega (olen 1. augustist tööl) multikeetja või siis vene keeles multivarka. Katsetanud olen mõnda rooga, kõik on head. Eriti hea on see, et viskad toored ained sisse ja siis adjöö. Tagasi tuled siis, kui tuled. Hoiab soojas ka veel toidu. Pudru saab panna õhtul taimeriga valmis. Hommikul avad kaane ja potis on värske ja kuum puder. Enne tegime putrusid kiirhelvestest, mis tegelikult ei ole tervislikud, nüüd saab hommikul ilma vaevata päris putru süüa.


Beti räägib juba pikad jutud maha ja kehtestab end. Jookseb ringi ja annab muudkui mulle, issile ja vanaemadele korraldusi. Raamatuid meeldib talle lugeda. Poti peal käib ilusti, mähkmed on uneajal, aga lõunaunest tuleb enamasti kuivalt. Päevasel ajal reeglina õnnetusi ei juhtu.
Oma last jälgides olen aru saanud, et kõik asjad tulevad siis kui tema selleks valmis on. Ma ei usu laste nututamisse ja kräunutamisse. Oma voodis hakkas magama ilma probleemideta, sai aru, et nii on mugavam. Öise söömise jättis järgi ilma nututa ja magaski kohe hommikuni. Mähkme võtsin ära ja mingit pidevat maha soristamist ei ole juhtunud. Beti on muidugi poti peal käinud alates 5. elukuust.

Ongi see ilus aeg läbi, kui sain ainult Beti päralt olla. Nüüd siis tööl ja muretsen juba ette, et ei saa lapsega piisavalt koos olla...

No comments:

Post a Comment